גפני בריאיון: "ליברמן רוצה ראש ממשלה אחר בכל מחיר"

    אסתי פלד No Comments on גפני בריאיון: "ליברמן רוצה ראש ממשלה אחר בכל מחיר"

    ח"כ משה גפני מראשי יהדות התורה בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' בשיאה של הדרמה הגדולה לקראת בחירות או הקמת ממשלה | בחירות לא הפיתרון היחידי: "אני אציע הערב לראש הממשלה עוד פתרונות חוץ מבחירות. אנחנו לא עוסקים כרגע בדילים" | חוק הגיוס: "אין בנינו לבין אגודת ישראל שום חילוקי דעות באשר לחוק" | והאם ליברמן רוצה את נתניהו בראש? | האזינו

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה גפני מראשי יהדות התורה התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הניסיון האחרון להקמת הקואליציה בטרם יצביעו על פיזור הכנסת. היחסים עם ליברמן. הרצון האמיתית של ליברמן בהדחת ראש הממשלה והאם היו לו יחסי חברות עם ליברמן, "תפנו למי שכן חבר שלו".

    דיקטטור במיטבו: "הגענו למצב הזוי שבו אדם אחד דורש חוק שיעבור בקריאה ראשונה שניה ושלישית מבלי שיהיו דיונים על החוק אחרי הקריאה הראשונה. מעולם לא היה חוק כזה. הכנסת לא מתנהלת ככה. ליברמן הוא כמו דיקטטור שחושב שאפשר לקבוע מראש חוק ולדרוש מוועדות הכנסת לא לדון בו".

    אין חילוקי דעות על החוק: "אין בנינו לבין אגודת ישראל שום חילוקי דעות באשר לחוק. דעתנו אחידה יחד עם ש"ס ואפילו עם איחוד הימין".

    ליברמן רוצה להדיח את נתניהו: "ליברמן לא רוצה את נתניהו. חוק הגיוס הוא רק תירוץ. אני יודע את זה מעוד מקורות. ליברמן רוצה ראש ממשלה אחר בכל מחיר, ועל זה הוא נלחם. לא יעזור לו, אם נלך לבחירות, הציבור ישאל את מי זה שהפיל ממשלת ימין?".

    לא יושב על ליברמן: "אני לא רוצה לשבת עם ליברמן, גם אם נתניהו יבקש זאת. אני לא יושב עם האיש הזה. יש גבול. הוא מדבר על החרדים בשנאה תהומית, הוא לא מפסיק להסית. בזמן שזו לא האמת, הוא יודע שחוק הגיוס זה לא הסיפור".

    אין לי יחסי חברות עם ליברמן: "אליי אי אפשר לבוא בטענות. מעולם לא הכשרתי את ליברמן, והיו לי איתו עימותים מתוקשרים בעבר. אם מישהו במפלגות החרדיות קירב אותו או היה איתו ביחסי חבירות – תפנה את הטענות אליהם".

    יש עוד פתרונות חוץ מבחירות: "אני אציע הערב לראש הממשלה עוד פתרונות חוץ מבחירות. אנחנו לא עוסקים כרגע בדילים, הנאמנות שלנו לנתניהו נשארה בעינה, לא נעשה דבר מאחורי גבו".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות